lørdag 13. september 2014

Siste løpet denne sesongen er "unnaløpt"

Sesongen er på hell - iallfall når det gjelder konkurranse. Elveløpet var nok det siste løpet for i år.
Fremover blir det rolige løpeturer et par ganger i uka + litt tempo på tredemølla som står i stua mi. Det er en enkel motorisert tredemølle med maxhastighet på 10km/t. Og den er god å ha når det blir snø og 20 kuldegrader!
Walk Ease PRO 97010
Dette er den tredje sesongen jeg løper, og jeg har deltatt i 4 løp i år - dette til tross for at jeg var syk (høyt stoffskifte) fra mars-juni. Det resulterte i at to av løpene - Fornebuløpet og Sentrumsløpet - ble preget av dette. 

Fornebuløpet måtte jeg bryte etter 5,6km, da var det ikke krefter igjen i musklene i beina. Sentrumsløpet fullførte jeg, men det var nærmest en lidelse hele veien, og tiden ble også deretter - 10km på 1:13. 

Jeg regnet ikke med å løpe noen flere løp, men så ble stoffskiftet balansert i slutten av juni, og det ble ikke et slit å trene lenger. Så jeg meldte meg på 10km i Drammensmaraton og Elveløpet - og på begge løp var jeg superfornøyd med tidene 00:59:56 og 01:00:49 - en flott slutt på sesongen for i år:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar