fredag 12. september 2014

Rutiner dagen før et løp

Da ble det plutselig fredag, så i morgen skal jeg løpe 10km i Elveløpet i 
Drammen. Det har kun blitt en løpetur denne uka, og jeg har ikke tenkt så mye på løpet da uka har gått altfor fort og det har vært travelt.

Uansett - noen rutiner har jeg sånn dagen før et løp. Jeg lakker alltid neglene mine - og det i litt crazy farger (jeg er 50 år!). Forrige løp hadde jeg knall orange negler, i dag ble fargen lilla. Jeg har valgt en svart og lilla løpetrøye, og en svart løpetights.

MP3-spilleren er pakket ned (med 94 låter fra 80- og 90-tallet!), og pulsklokka og beltet tar jeg på meg før jeg drar hjemmefra i morgen.

Jeg bruker ODYS S15 WMA MP3 spiller og PORTAPRO hodetelefoner på øret - veldig fornøyd med de:-)





ODYS S15 WMA MP3 spiller
PORTAPRO hodetelefoner

Da gjenstår det bare å teste formen igjen i morgen, og håper jeg kan få like god tid som i Drammensmaraton - eller aller helst litt bedre.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar