lørdag 13. september 2014

Løpsdagen


Startliste for min klasse

10km - K50 - 59år

Dahle, Line K.Privat
Flaglien, Iris ØrnfjordTEAM MOOV/JOGGEN
Hjelle, KirstiMosjonist (privat)
Lystad, Liv B. JegtebergDrøbak Frogn IL
Mohagen, Tone BeritDrammen Ballklubb
Åsheim, IngridUnion Brygge Bil

Det er noen av disse som løper VELDIG fort, mye raskere enn det jeg har forutsetning for. Håper at jeg ikke kommer helt sist, selv om det nødvendigvis må være noen på den plassen også. Jeg liker bare ikke magefølelsen jeg har i dag. Det gikk overraskende bra på løpet for 6 dager siden med egen pers og under timen på 10km for første gang, og jeg forventer nesten en nedtur i dag. Jeg har hele tiden løpt nesten utelukkende bare på grunn av at det har vært gøy, men merker nå at jeg nok har et konkurransemenneske inne i meg likevel...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar