lørdag 25. april 2015

Min motivasjon

Hvorfor løper jeg? Hva er motivasjonen min?

Det er mange ting....

Først og fremst den friheten det gir meg. Friheten jeg føler når jeg tar på meg løpeskoa, setter på ipoden og bare begynner å løpe....alt annet i livet mitt settes på vent - det er bare meg og veien foran meg....

Hverdagsproblemene legger jeg igjen hjemme, løpinga blir på en måte en slags meditasjon...

Følelsen av mestring og tilfredsstillelse etter ei god løpeøkt eller ett mosjonsløp der jeg perser mine egne tider...

Når jeg og sønnen min på 12 sammenligner leggmusklene våre.....

Etter endt løping når jeg er overrasket over at kroppen min orker så mye....

Den spente følelsen foran et mosjonsløp, publikum som heier selv om du ikke er blant de beste der langt foran....

Det eneste jeg er lei meg for i dag er at jeg ikke begynte å løpe da jeg var 20 år...

Og ser du ei gammal dame på 70 år i 2035 som løper rundt i Krokstadelva så er det sikkert meg:-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar