fredag 22. mai 2015

Skjørteløpet 10 km - Forberedelser

  Det som er så fint med Skjørteløpet er at jeg kan velge min egen løype, velge tidspunktet for løpet (mellom 5.juni-7.juni), og at jeg kan løpe alene. Jeg liker nemlig det. Da kan jeg ha full fokus på meg selv og ingenting annet.

På dette løpet handler det ikke om tid. Man blir premiert ut fra kostyme, samt uttrekkspremier osv. Det vil si at jeg kan løpe i akkurat det tempoet jeg har lyst til, men det betyr også at jeg kanskje bør kle meg ut litt. For å si det sånn så hater jeg kostymeparty's osv. Men jeg har likevel bestemt meg for å ha på meg et skjørt. Problemet er at jeg har nesten ikke skjørt, jeg liker meg best i yoga-bukser, lange kjoler eller joggebukser..... Jeg får dykke litt inni skapet mitt og se om det er noe jeg kan bruke. Tenker nok at jeg ikke kommer til å kle meg så veldig mye ut - det blir nok en løpetights/shorts og en vanlig løpetopp  med et "kjedelig" svart skjørt til. Men det får være bra nok, tenker jeg. Det er liksom ikke så mye "bling" med meg. Jeg er mest opptatt av å delta med å gjøre det jeg liker best, nemlig å løpe.

Jeg har valgt en løypetrasé som er lettløpt og grei. Den går gjennom Krokstadelva og Mjøndalen. Jeg kommer til å løpe med startnummer, og tidspunktet jeg har tenkt å løpe på er fredag 5.juni kl.10.00.

Løypetrasé

Startnummer eksempel

Medalje



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar