torsdag 12. februar 2015

Nye løpesko!

Nå trenger jeg nye løpesko igjen, og jeg har kjøpt ASICS Gel-Cumulus 16 både til meg og sønnen min, og i tillegg et par ADIDAS Roadmace W Running WH 40.

ASICS Gel-Cumulus 16 - til sønnen min

ASICS Gel-Cumulus 16
DEMPET & KOMFORTABEL
Asics Cumulus 16 er en smart videreutvikling av en allerede fremgangsrik serie av langdistansesko – nå med en enda mer effektiv støtdemping og mer stabil følelse. Dette oppnås blant annet takket være en ny mellomsåle av FluidRide og dempende gel i både hæl og forfot. Cumulus 16 er dessuten ca. 15 gram lettere enn forgjengeren Culumus 15.
Skoen er tilpasset deg med supinert grep eller nøytral stegavvikling og passer utmerket for mannlige løpere av relativt lav vekt. Takket være yttersålens furer, har skoen et effektivt fraspark og den ettersittende passformen gir en stabil følelse. Asics Cumulus 16 er pustende (dvs. at den slipper ut fukt og inn luft) og har en utakbar innersåle.



  • Type løpesteg: Supinerende, nøytralt

  • Vekt: 308 gram i størrelse 42

  • Bruksområde: Langdistansetrening

  • Materiale (utside): Tekstil og syntetstoff

  • Hæl til tå-drop: 10 mm

ADIDAS Roadmace W Running WH 40