mandag 17. august 2015

Hjelp - snart halvmaraton!!

Det strømmer på med tanker nå helt sånn på tampen.... Som tidligere nevnt så har ikke formen og motivasjonen vært som før....

Dette er faktisk første gang jeg gruer meg litt til et løp. Jeg tok en langtur i går ned til Landfalløya i Drammen - en tur på 16 km. Den var tøff. Samtidig vet jeg at dagsformen har veldig mye å si, og i forrige uke var jeg på ferie i Larvik og jeg trente ganske mye ifht. de ukene før, så i går var beina rett og slett slitne og såre.

Min herlige "guide" i Larvik, Heidi, spurte meg om det var sånn at jeg kan komme til å la være å løpe halvmaraton den 30. Jeg svarte som sant var at for det første ville det være en skuffelse for meg selv, og for det andre så har jeg skrytt så fælt her på facebook at jeg skal løpe halvmaraton i Drammen, og da kan jeg liksom ikke bare feige ut!


Jeg får bare håpe at når dagen kommer så er både beina og formen klar, og at jeg kan levere et greit løp rundt tiden 2:17. Men man vet aldri. Enten får dere (som er så kjempesnille som kommer for å heie på meg) et løp der jeg innfrir forventningene, eller så må dere kanskje ta dere både en og to og tre kaffepauser før jeg kommer meg til mål.

Jeg kan dessverre ikke love dere noe annet enn at jeg skal gjøre mitt beste, og jeg skal stille til start - enten jeg løper eller krabber i mål:-)