torsdag 4. juni 2015

Startnummer og 1 dag igjen til Skjørteløpet!

Startnummer 155
Da har jeg fått startnummeret:-) I morgen skal jeg løpe min egen løype i Skjørteløpet 2015.

Nå har jeg ikke løpt siden søndag, så jeg er rimelig tent. Men jeg kommer ikke til å satse på å løpe det raskeste jeg kan, jeg tar det som det det er, og skal kose meg - ikke slite meg ut:-)

Jeg starter å løpe fredag 5.juni kl.10:00.








 
Løypetraséen















Løypa
Løypa jeg skal løpe begynner i Kirkeveien, Krokstadelva, videre over nybrua, langs gangveien ved elva opp til Statoil, så nedover Strandveien til Arbeidergata og videre nedover Drammensveien. Over nybrua igjen og gamle riksvei til Tråkka, deretter forbi Folkets Hus og inn på riksveien igjen, for så å løpe gangveien mot Brudeberget til riksveien og tar ned igjen mot Kirkeveien.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar