torsdag 11. juni 2015

En flott tur til Nerdammen og Marivann!

I strålende sol og sikkert 20 grader, tok jeg med hundene og drikkebeltet og startet turen opp til Marivann for å besøke sønnen min sin klasse som var på lavvo-tur. Turen oppover var stigning omtrent hele veien, så det ble mest rask gange og lite løping.

Km: 8,38
Tid: 1t 23 min
Tempo: 9:58 min/km

Etter å ha blitt tatt godt i mot av lærere og klasse med grillmat og en pust i bakken et par timers tid, tok jeg og hundene fatt på tilbaketuren. Tok en litt kortere løype hjem igjen, og løp endel, men gikk der det var brattest.

Km: 7,44
Tid: 1t 1 min
Tempo: 8:10 min/km

Nå skal det bli godt med en dusj!
Takk for en hyggelig kveld på Marivann:-)

Treningsdetaljer turen opp

Treningsdetaljer turen ned


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar