søndag 26. juli 2015

5 uker til halvmaraton....!

Jeg har vært litt umotivert, trøtt og i feriemodus en stund nå. Fått løpt bare en gang denne uka. I morgen begynner ei ny uke, og jeg må skjerpe meg om jeg skal greie å løpe i Drammensmaraton 30.august. Jeg føler at jeg må grave litt dypt etter motivasjon nå. Begynte sesongen så tidlig som i januar, og har løpt mye mer i år enn i tidligere år, så det kan hende at det er litt derfor, - at jeg rett og slett er litt lei for tida - noe som selvfølgelig passer veldig dårlig ifht. at det er løp om bare 5 uker....

Drammensmaraton har ny halvmaraton-løype i år - det blir 2 runder i sentrum. Løypa følger 10 km'eren fra i fjor i 2 runder, dvs. at det er samme løype jeg løp under 10 km i fjor. Greit å kjenne løypa.

Halvmaraton blå løype løpes 2 ganger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar