torsdag 30. august 2018

Over 1 år siden sist

Det siste året har det blitt lite løping. Grunnen var at andre ting tok mye av tiden min, blant annet at jeg fikk ansvaret for en ridehest sommeren 2017 pga at eieren bor og jobber i nord-Norge.
Imidlertid begynte jeg å ta opp løpingen igjen i april i år. Det var deilig å komme i gang igjen.

Jeg hadde ikke planlagt å¨delta på noen løp i år, siste løpet var i oktober 2015. Men så så jeg at det skal være Drammensmaraton 2.september, og da fikk jeg innmari lyst til å løpe langs strandpromenaden i et løp igjen. Jeg meldte meg på forrige uke, og skal løpe 5 km under løpet om 3 dager. Jeg har ikke fått tid til å forberede meg noe særlig for dette, og formen min er ikke på langt nær så god som den var i 2015, men jeg har som mål å løpe raskere enn det jeg har gjort på trening her hjemme, og å kose meg😊