søndag 14. mai 2017

Bedre bein - og på slanker'n

Tok en løpetur rundt bruene i dag, og merket ikke noe sviing i leggmuskulaturen i dag. Det har vært bra å ta et par dager fri altså👍
Kondisjonen har ikke blitt stort bedre enda, og en 4 km's løpetur på rundt 7:40 min/km er mer enn nok nå for tida. Jeg får være tålmodig og unngå å rushe dette for fort sånn at jeg blir overbelastet igjen.




 Jeg har tenkt å gå ned 10 kg. Da jeg kom i overgangsalderen høsten 2015, begynte jeg sakte men sikkert å dra på meg flere kilo. For ei uke siden bestemte jeg meg for at nå er det nok - her må det trenes og slankes. Jeg skal greie meg på 1200 kalorier pr dag, da skal jeg forhåpentligvis gå ned 1 kg i uka. Bruker Myfitnesspal for å logge matinntak og synkroniserer den med min Polar M400 gps-klokke.

Knekkebrød, omelett, tomater og honningmelon til lunsj

Kalorier inntatt siste uke (ble litt vin i helga he he)