lørdag 26. april 2014

Sentrumsløpet - 10km


Venninner på Oslotur
Jeg og en god venninne tok toget innover til Oslo, der jeg skulle løpe i Sentrumsløpet (10km). Hun var ikke interressert i å farte rundt i Oslo og gå seg bort, så hun ble plassert på gressplenen ved Domkirken med stol og Ipad.

Løypetrasé


Stigning første kilometere


Sykdom
Jeg fikk bekreftet høyt stoffskifte i mars 2014, og dette løpet ble preget av det. På grunn av at jeg brukte betablokker (medisin som senker pulsen) kom jeg ikke opp i puls, og derfor fikk ikke musklene nok oksygen, noe som resulterte i SLITNE beinmuskler under hele løpet. Det hjalp ikke at de første kilometrene bare gikk oppover heller... Rett og slett et tungt løp, var egentlig bare fornøyd med at jeg kom meg i mål!



Min tid og plassering

Tid: 01:13:39
Plassering klasse: 185 av 215
Plassering kvinner: 3291 av 3650
Plassering totalt: 7980 av 8477



Veldig fin medalje:-)

T-trøya